Shop More Submit  Join Login
×

Featured in Collections




Details

Submitted on
November 14, 2010
Image Size
1.3 MB
Resolution
637×1399
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
452
Favourites
11 (who?)
Comments
12
Downloads
14
×
roulette's got a gun - 2nd req by nashimi roulette's got a gun - 2nd req by nashimi
For ~MelodicOmenOfAngels, her OC Mariah "Roulette" Hernandez.

I wasn't quite confident about how to portray her, and I definitely didn't want it to be super-bland, like my last take on her I did around 1,5 year ago ([link] haha, just look at how bad this was...). So I wandered a bit into the "sexy" territory. Hopefully not too far. Hopefully it's still tasteful. :P Cause I kind of like it.

Okay, one more pic left now. :)

Texture by =kuschelirmel-stock
Add a Comment:
 
:iconkiva-sama:
kiva-sama Featured By Owner Nov 15, 2010  Hobbyist
Tyłek a'la Kick Buttowski! :O YEAAH
fajoskie~
Reply
:iconnashimi:
nashimi Featured By Owner Nov 15, 2010  Hobbyist Digital Artist
E tam Kick... Ładniejszy niż jego!
Dzięks.
Reply
:iconymag:
ymag Featured By Owner Nov 15, 2010
kurcze no, świetne, jak zwykle. co tu więcej mówić.
Reply
:iconnashimi:
nashimi Featured By Owner Nov 15, 2010  Hobbyist Digital Artist
"Jak zwykle", haha. ;P Dzięki.
Reply
:iconmrhappyfaceart:
MrHappyFaceArt Featured By Owner Nov 14, 2010  Student Filmographer
BITCH YOU SHOT ME!
Reply
:iconnashimi:
nashimi Featured By Owner Nov 15, 2010  Hobbyist Digital Artist
That's just your imagination. Come on, she's not even facing your way! :P
Reply
:iconmrhappyfaceart:
MrHappyFaceArt Featured By Owner Nov 15, 2010  Student Filmographer
DONT TEMPT ME.
Reply
:iconmelodicomenofangels:
MelodicOmenOfAngels Featured By Owner Nov 14, 2010
HAHA *clap* I LOVE IT X33

This is why. ^^ Though it's a... hmm well it's hard to say if it's OOC or not XD because that's how Mariah is she can be playful though normally she's not but she does like to toy with people at times so it works ^^

I like how spunky she looks x3 the dramatic curves!!

you're definately one of my fav artist though i think i told you that if not.. THE i love seeing your work x3 and you've grown so much in a year owo it's nearly unbelievable but i guess that's what happens when you find a niche x3
Reply
:iconnashimi:
nashimi Featured By Owner Nov 15, 2010  Hobbyist Digital Artist
Wow, thanks, I'm glad it's still kinda in character. Cause I really wasn't sure, but I liked the sketch so much I decided to go on with it :P

Haha, yeah! Admittedly I was looking at the work of some male artists while I drew it, and they can go wayyy overboard with this stuff so it sorta had an influence on the way I drew her, but not too much, I can tell you that... :P

Thanks so much again! It's practice, practice and practice, though I guess a little natural flair helps too... :D
Reply
:iconmelodicomenofangels:
MelodicOmenOfAngels Featured By Owner Nov 16, 2010
*nod nod* I see I see. And they do haha. You're welcome! Keep at it you're getting so awesome!!! x3
Reply
Add a Comment: